بعد از عمل جراحی بینی چگونه از عینک استفاده کنیم
نوشته شده توسط : خیرالله

در نهایت چه زمانی استفاده مجدد از عینک را شروع کنیم
معمولا حدود چهار هفته طول میکشد تا پل بینی به طور کامل قادر به نگه داشتن عینک بدون آسیب رساندن به بینی باشد. اگر هرگونه سؤال یا نگرانی دارید، حتما برای دریافت مشاوره با پزشک خود تماس بگیرید.

استفاده از عینک با بینی شکسته
بینی شکسته یا شکستگی بینی، دردناک است و همچنین ممکن است اندازه، شکل و عملکرد بینی شما را برای همیشه تغییر دهد. اثرات زیبایی شکستگی بینی ممکن است موجب خجالت زدگی شما شود. شکستگی بینی هنگامی که با اثرات فیزیولوژیکی مانند تنفس نامنظم، ترشح وگرفتگیهمراه میشود، اثرات درازمدتی بر کیفیت زندگی شما خواهد داشت.

شکستگی بینی زمانی رخ میدهد که در هر ناحیه استخوانی بینی یک شکستگی یا ترک وجود داشته باشد. شایعترین شکل شکستگی صورت، شکستگی بینی است که ممکن است بر روی غضروف بینی، سپتوم و هر ساختار استخوانی بینی اثر داشته باشد.

هنگام استفاده از عینک، مهم است که هیچ فشار و وزنی از عینک بر بینی شما وارد نشود. اگر عینکتان تا حدی سنگین باشد، میتواند روی طرفین استخوان بینی که در حال بهبودی است، فشار وارد نماید و باعث شکلگیری نامناسب استخوانها (بینی کج، بینی قوزدار) میشود. به شدت توصیه میشود که در طول زمانهایی این چنین، از نوار چسب برای نگهداشتن عینک در قسمت پیشانی استفاده شود، تا هیچ گونه مشکلی که میتواند روند بهبودی بینی شما را مختل کند، ایجاد نگردد.v




:: برچسب‌ها: بعد از عمل جراحی بینی چگونه از عینک استفاده کنیم , بهبودی بعد از جراحی زیبایی بینی , برای عینکهای آفتابی , پل بینی به طور کامل قادر , ترشح وگرفتگی , هیچ فشار و وزنی از عینک بر بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: